Wellness massage

Forkæl dine ømme muskler med en dybdegående og afslappende massage hos Nørrebro Fysioterapi – kyndigt udført af professionelle massører. I Wellness-massage fokuseres der på de lange og blide strøg, som har til mål at blødgøre muskulaturen og få kroppen ned i en afslappet tilstand.
Wellness-massage bliver ofte benyttet i forbindelse med en hel-kropsmassage, og er en blidere form for massage, hvor det som regel handler om dit mentale velvære.
Dette opnås bl.a. med en afstressende form for massage kombineret med afslappende musik i en hyggelig og beroligende atmosfære. Formålet med en afstressende wellness-massage er at få dig væk fra hverdagens trummerum for en stund så du kan få stresset af.

Fysiurgisk Massage

En alsidig massageform, hvor der arbejdes dybt i væv og muskulatur. Fokus er bevægeapparatet, dvs. at få muskler, sener og led til at fungere optimalt. En fysiurgisk massagebehandling kompenserer for de skadevirkninger, som stillesiddende arbejde, stress og belastninger kan give. Nervesystemet aktiveres så blodcirkulationen i muskler og væv stimuleres. Trykket i muskler og væv øges, så affaldsstoffer nemmere udskilles, og balancen i musklerne genoprettes

Muskelsmerter kan have mange årsager

• Overbelastning
  • Forkerte arbejdsstillinger
  • smerter som følge af skade i bevægeapparatet
  • stres og depression

Pris: 25 min. massage 375kr.

Afbud

Afbud senest kl. 18 dagen før. Ved for sent afbud opkræves et gebyr tilsvarende behandlingsprisen.