Massage giver velvære.

Forkæl dine ømme muskler med en dybdegående og afspændende massage hos Nørrebro Fysioterapi – kyndigt udført af professionelle massører.
Døjer du med ømhed efter træning eller har du svært ved at slappe af i musklerne? Få en professionel massage hos Nørrebro Fysioterapi, der øger din blodgennemstrømning, fjerner ophobning af mælkesyre og stimulerer dine muskler til at slappe af. Det er en effektiv og dybdegående behandling for både afspænding og wellness.

Prisen er 249,- for en halv time og 449,- for en time. Du behøver ingen lægehenvisning.

Book en tid

(Vælg “Ny bruger” i næste vindue).

Eller book en tid på 35814800. Telefonen er åben mandag til fredag fra 8:00 til 19:00.

Afbud

Afbud senest kl. 18 dagen før. Ved for sent afbud opkræves 185,- i gebyr (30min) 370,- (60min).

Fysioterapeutisk Massage København - Nørrebro Fysioterapi
Vores specialuddannede massører er nogle af landets førende eksperter, når det kommer til at behandle specifikke smerter i kroppen, så hvis du leder efter Massage og behandling i København, kan du trygt booke en tid online, eller ringe til os og høre mere – Det er selvfølgelig helt uforpligtende.
Inden vi masserer dig, tager vi først en grundig snak om dine ønsker og eventuelle problematikker som forstyrrer dig i hverdagen. Derefter arbejder vi specifikt med at få bugt med smerterne, som både kan forsvinde efter første gang du bliver masseret i Nørrebro Fysioterapi, men nogle gange også skal have flere sessioner over tid, før de er helt væk.
Massage kan næsten altid forbedre skavanker og smerter rundt i kroppen, og nogle gange være den bedste løsning til behandling.
Skal vi også hjælpe dig med professionel og fysioterapeutisk massage, så hold dig ikke tilbage – Kontakt os i dag.
Ring til os på 35 81 48 00 eller book tid her